Якщо любиш - відпусти

Задача: допомогти людям позбутись непотребу, зробивши для них вигідну пропозицію, так би мовити, полегшити прощання зі старою технікою.

Решение: креативна концепція іронізує над неприродним емоційним зв’язком між людиною та шматком пластику. Так звана «big idea» дозволила зв’язати в цілісну компанію всі елементи медіа-міксу: банерну рекламу, друковану рекламу, POS, промо-сайт, СММ-підтримку, радіо.

Ситуація на ринку вказує, що примітивні рішення вже не можуть призводити до високих результатів. Треба розуміти, що комунікаційними цілями акційного промо є не просто донесення інформації про продукти та призи, а використання її як ще одного інструменту побудови та підтримки лідерської позиції бренду. Необхідно поєднати мотив матеріальної вигоди з емоційним мотивом споживача придбати товар, навіть якщо б акції не було. Саме так ми зробили під час останнього промо Logitech для ASBIS-Україна.

Ми провели десктоп-дослідження й з’ясували, що українці дуже прив’язуються до своїх речей. Саме це є одним з головних бар’єрів купити щось нове, навіть якщо воно подобається й дійсно потрібне.










    Записей не найдено.